לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 23 בנובמבר 2013

נבדק ונמצא פרימיום - צלילים הם לפעמים געגועים - חלק ב'




Sleigh Bells -חדש !
האמת שהקליפ הזה כבר בין איזה חודש אבל לא שמתי אותו. והוא נהדר. וגם השיר
Sleigh Bells - Bitter Rivals


Metronomy - חדש !
לסאונדקלאוד יש דרכים משלו להעליב לי את האינטליגנציה. אתה מתחיל עם שיר פרימיום שאתה אוהב, ואז האתר ממשיך בעצמו לשירים שהם ליד השיר הזה, ומרגע לרגע זה מדרדר למוזיקה שנשמעת כמו מוזיקת בלאי שמצלצלת נחמד אבל אין בה שום ממש. זה קורה עם השיר הזה למשל



דיוויד בואי - חדש!
מאז שג'יימס מרפי הודדיע על פרישתו ממוזיקה הוא לא מפסיק בעצם לפעול. כאן הוא ברמיקס לשיר מתוך האלבום האחרון של דיוויד בואי. אולי הגיע זמן להקשיב לאלבום הזה שוב. הקליפ מושקע ביותר. למי שיש סבלנות לצפות



David Bowie  - O Superman
ואם כבר דיוויד בואי. אז רק לאחרונה גילו לי את הקאבר הזה שהוא עשה ללורי אנדרסון. אני גדלתי על השיר הזה, וכאן בואי הופך אותו לרוקי ולשלו אפילו שהוא בקושי שר [קישור]

Albert Hammond Jr - חדש !
שיר חדש ושמח לאלברט המונד ג'וניור - הגיטריסט של הסטרוקס הוציא עוד אלבום סולו. אם היה יום חמישי הייתי אומר לכם שאפשר להרגיש איתו את סופהשבוע

Albert Hammond Jr. - Carnal Cruise



גארי ניומן בדרך לישראל
כל-כך הרבה מוזיקאים מעדיפים להופיע בישראל ולא ..באיראן למשל. מעניין למה ? החרם של המוזיקאים לא תופס תאוצה. אולי בגלל שיש עוד רשעים בעולם. רשעים הרבה יותר מאיתנו...כך או כל גם גארי ניומן בדרך לכאן, לבארבי. וזו פרסומת שלו לסאבן-אפ שנגנזה. חמוד 



יוקו אונו - חדש !
קליפ חדש, ואני חייב לציין שגם די מגניב, ליוקו-יונו. הידועה גם בכינויה שוקו-יונה. היא בת 70 או 80 או מאתיים. בקליפ הזה היא מצהירה שהיא רקדנית איומה. ורוקדת. ואולי זה הדבר המייצג את כל הוויתה - אני אמנית איומה אבל אני עושה אומנות. אני חרא של בן אדם, אבל הייתי אשתו ואהובתו של אחד האנשים הכי אהובים בעולם. ואולי אנחנו סתם נהנים לשנוא אותה. אני נהנה.
Yoko Ono Plastic Ono Band - Bad Dancer
 

היפ-הופ מאשאפ
בעיקרון, פרוייקט המאשאפים של סקוט מלקר - הממקסס קלאסיקות רוק (ביטלס, פליטווד מק) עם היפ-הופ - עושה לי סחרחורת, הרגשה של חיבור בין שמן למים, חלב ובשר, אבל השיר הזה מדליק אותי. ג'ון אנד אואטס היו סוג של גילטי פלאז'ר בשבילי (יש לי אפילו תקליט שלהם), אבל מאז שכולם יצאו מפטיפון...אז גם אני
 

 
 
רובוט המוזיקה הגדול ביותר בעולם
החזון של קרפטוורק היה שרובוטים ינגנו את המוזיקה שלהם. אבל רובוט המוזיקה הגדול בעולם מנגן דווקא את רוק לובסטר של בי 52. והוא גם לא נראה כמו בן אדם 


מי גאון של אבא
יש מליארד סינים ויש את הילד הזה. שימו לב איך הוא מסיים כל קטע נגינה שהוא מבצע בשלמות. מניארות של גאון
 



Cate Le Bon - חדש !
שיר חדש הולך מצויין עם הבישולים של יום שישי בצהרים
Are You With Me Now? - Cate Le Bon



ארבעים מפות של העולם
 לפי צריכת אלכוהול, לפי כיוון נסיעה ברכב, לפי שמות פופולרים לבנים, לפי צריכת אינטרנט, לפי הגודל של ה-***, ולפי הגיל הממוצע שבו מאבדים את הבתולין. הכי מעניין - אם היו מאכלסים את כל האנשים בכדור הארץ בצפיפות כמו של העיר ניו-יורק - מה גודל השטח שהיה נדרש [קישור]

 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !